maandag 5 mei 2008

Mijn eigen boek in elkaar zetten.






Tijdens mijn stage bij Sfeervol wonen heb ik stage opdrachten gemaakt. Deze had ik kunnen in laten inbinden bij een boekhandel of gewoon in een snelhechter kunnen stoppen maar dit vond ik veel te saai. Ik wilde er iets mee doen wat niet veel andere mensen deden. Daarom ben ik op internet gaan zoeken wat er allemaal mogelijk was en wat ik ook zelf kon uitvoeren. Na contact gelegd te hebben met Esther de Groot heeft zij mij nog meer uitgelegd hoe het allemaal in elkaar zat. Toen ben ik eigenlijk gewoon begonnen en tegen veel fouten aangelopen. In het eerste boek wat ik gemaakt heb ( voor de stage opdrachten ) zitten ontzettend veel uren. Ik hoop dat het tweede wat sneller gaat zodat ik het verwerkingsboek wat ik voor mijn examen moet inleveren ook echt iets moois van kan maken.

Geen opmerkingen: