woensdag 5 maart 2008

Houdbaar object.




Het object:

Ik heb gekozen om een kubus te maken. Dit omdat het een eenvoudig object is maar juist wel heel sterk. De kubus vorm heb ik gemaakt doormiddel van 4 oase blokken. De had ik in de hoogte tegen elkaar gezet en ze bevestigd doormiddel van poken. Om het geheel niet te veel water te laten lekken en om het meer stevigheid te geven heb ik het geheel met folie omwikkeld. Toen dit klaar was heb ik de kubus bekleed met aspidistra bladeren. Ik heb gekozen voor aspidistra bladeren omdat deze sterk zijn en lang meegaan. De bladeren heb ik vastgezet met speldjes met diamantjes. Ik heb gekozen voor deze mooie speldjes omdat het een extra uitstraling gaf. Het verbrak het grote groene gedeeltje.
Achteraf gezien heb ik me niet goed aan de opdracht gehouden. Dit omdat rozen helemaal niet lang houdbaar zijn. Ik had hier niet goed genoeg over nagedacht. het is wel een mooi geheel geworden. Mooi strak en modern. Echter was dit niet de opdracht.

Geen opmerkingen: