woensdag 5 maart 2008

Houdbaarobject fantasievorm.




De opdracht was om een fantasie stuk te maken wat houdbaar was. Ik had deze keer eerst een materiaal gekozen en daarna de vorm. Ik heb geprobeerd om de vorm van de natuurlijke materialen te volgen. Als hoofdvorm heb ik de pluimen van staalgras gekozen. Deze vond erg mooi. Echter wilde ik ze wel op een andere manier gebruiken. Daarom heb ik ze ontwikkeld met sierdraad. Zo kreeg ik mooie sierlijke lange vormen. Dit was dan mijn fantasie vorm. Als basis had ik een blok oase genomen en deze omwikkeld met aspidistrablad daarin heb ik de pluimen gestoken. Ik had nu de vorm gekregen alsof er de wind doorheen ging.


Reflecteer:Ze vonden de vorm van mijn pluim erg mooi gevonden. Het was echt een fantasievorm. Echter kreeg ik het kritiek dat ik absoluut geen oase meer mag gebruiken

Geen opmerkingen: